/

Snabba helger

Helgerna springer förbi snabbare än vad jag hinner riva av burpee box jumps. Tiden får gärna gå lite långsammare så jag hinner förlika mig med att min studietid snart är över och att jag snart officiellt träder in i vuxenlivet. Hemska tanke. Dock är tidens snabba framfart ett tecken på att man har roligt och det har jag verkligen. I fredagskväll hängde jag som sagt med Sofia, och trots att vi gjorde kväll tidigt och jag var i säng innan tio kunde jag inte somna för än efter 03. Jag kan inte minnas att jag någon gång haft svårt att somna? Usch. Lider verkligen med dem som ofta drabbas av insomningssvårigheter. Det blev därför lite tungt att kliva upp halv sex på lördagmorgon men vad gör man inte? Jobbdagen gick trots allt väldigt smidigt och jag påmindes om varför jag verkligen älskar mitt jobb. Söndagens kvällspass blev dock en annan historia ha-ha... På lördagskväll var det tjugofemårspartaj för Elin och jisses vad fint hon ordnat. Hade otroligt trevligt hela kvällen med musikquiz och beerpong. Som vanligt då man har trevligt glömde jag bort att ta bilder. 


I övrigt har jag inte hunnit med så mycket mer i helgen. En sconesfrukost innan jobbet på söndag och såklart några pullups hemma då jag inte hann få i något träningspass i helgen. Ser inte mina underarmar galet långa ut på bilden? Jag kanske är en sådan där orangutang-person med långa armar?? Har aldrig refererat över det tidigare ha-ha.