/

Ny leksak

Vilken söndag jag haft! En otroligt bra dag som startade med frukost i soffan för att sedan krypa ner i sängen en timma igen. En riktig söndag med andra ord. Därefter vankades en promenad med Julia följt av lunch på mitt nya favoritcafé. Väldigt härligt att träffa henne igen<3. Efter lunchen trampade jag iväg till gymmet för att köra ett teampass med en nyfunnen Vanheim-kompis. Riktigt svettigt och roligt. Jag hann förbi Ida för att hämta lite grejer också innan jag begav mig hemåt. Sedan startade dagens projekt: få upp vår nya chinsstång. Mitt i allt kom Ida förbi för middag också. Så himla mysigt att äntligen ha henne i Uppsala och kunna ha sådana här sponsra middag tillsammans! Lägligt nog gick den sista Harry Potter-filmen på tvn så vi kunde mysa framför den hela kvällen. En bra söndag som sagt. Och imorgon börjar skolan igen, livet är för härligt alltså! 


Är himla nöjd med mitt inköp. Tänk vad många spontana pullups jag kommer att göra som annars aldrig skulle bli av. Och så kan jag öva L-sit pullups (som på bilden nedan) och chest to bar. Wie!