/ emelie forsberg /

Of we open our eyes I think we're both gonna find that it's a wounderful life

I tisdags var en sådan här dag då sommarvibbarna bara låg och hänge i luften, redo att insupas och omvandlas till glädje. Efter två timmar i skolan, ett lyckat träningspass och en snabbdusch var jag och Ebba och Elina på plats vid Ångströms för att kolla in volleybollturneringen. Ärligt talat blev det inte så mycket fokus på själva spelandet utan snarare på att äta godis, dricka rosé, skratta och undvika svettfläckar på kläderna då solen gassade som bara solen kan. Hur härligt vi än hade det var vi tvungna att bege oss för att både äta och kasta lite smink i ansiktet då Bryggan hade premiär samma kväll. Lala anslöt och vi hade en riktigt rolig liten förfest innan vi runt halv sju begav oss iväg, alltid i god tid ha-ha. Men det var befogat då vi var långt ifrån först på plats. Resterande av kvällen blev riktigt lyckad än om jag dansade sönder mina skor och fick fortsätta kvällen barforta. Gudarna vet hur jag lyckades med detta? Jaja. Fem av fem solar till tisdagen! 

Fina fina tjejer!
Cykelbilder blev tisdagens grej! Så härligt! 
Jag vet inte hur men vi lyckades noppra åt oss bästa plasten på hela Bryggan. Där satt vi bra! 
Värmen verkar vara här för att stanna. Hur bakis vi (mest jag) än var kändes det givet att spendera gårdagen i solen. Trots solskyddsfaktor 50 brände jag bröstet. Jaja, hellre röd än vit. 
Dagar som dessa kan man inte värma på en tråkig matlåda. Vi köpte istället mat från Bastard Burgers och njöt av kvällssolen vid ån. Fantastiskt härligt avslut på en fantastisk "helg" mitt i veckan. Skönt med ny helg imorgon ;-).