/

Stilikon

Jag skulle inte säga att jag har någon uppenbar stil men om jag hade förusättningarna, det vill säga pengar, klimatet och tiden hade jag utan tvekan gått klädd som Eleonora Mararo. Den kvinnan (eller vem som nu stylar henne) kan sin sak. Precis sådär feminin, tidlös och elegant vill jag se ut och känna mig varje dag. Jag kan sitta och scrolla i hennes flöde huur länge som helst och bara avundas hennes garderob. Klänningar, tjusiga blusar, långa kjolar, kappor och klassiska kostymer. Precis så vill jag se ut. Tyvärr väldigt långt ifrån utslitna yogapants och polotröjor från H&M ha-ha. 
 
Jag kan bli helt sänkt då jag inser att jag kommer spendera större delen av mitt vuxna liv i vita scrubs. Jag får helt enkelt satsa helhjärtat de dagar jag är ledig och äntra ICA och de framtida barnens förskola i piffiga klänningar, dyra pumps och eleganta kappor.