/

ett kickass födelsedagsfirande

Det är fredag eftermiddag och jag har precis vaknat från vad som kan ha varit den viktigaste powernapen (den här veckan). Igår var det buller och brak då vi firade att Oscar fyllt år. Hade en enormt trevlig kväll med en bra styrd förfest och sedan dans hela kvällen på stocken. En sådan här kväll då man påminns om varför det är så kul att festa och varför man utsätter sig för bakisheten dagen efter. Jag var ganska ödmjuk inför livet då klockan ringde 06.30 imorse. Men förmiddagen i skolan gick förvånansvärt bra, det var först när jag fick komma hem och lägga mig i soffan jag insåg hur trött jag var. Jag har tyvärr 0.0 bilder att bjuda på då min mobil av okänd anledning dog på förfesten och sedan bestämde sig för att inte starta igen. Men jag får bära med mig kvällen i minnet istället  och bjuda på en några veckor gammal bild då jag hade samma outfit som igår. Ääälskar dessa rosa byxor!