/

Oups we did it again

I fredags bestämde vi oss för att ses på Kalmars nation och spela spel. Jag svängde in på Ica innan för att köpa godis - vilket resten av Uppsala också tänkt gör exakt samtidigt. Det var KÖ till godisspadarna och helt omöjligt att ta sig fram vid godishyllorna ha-ha. Hela Uppsalas befolkning hade planerat fredagsmys :-). Men godis fick jag tillslut så jag var nöjd! Väl framme beställde vi in en flaska vin och pratade igenom allt vi missat sedan förra helgen. Plötligt var vinet slut så vi beställde en flaska till. Vi fortsatte prata och skratta och hade det så himla trevligt att spelt glömdes bort. Istället pratade vi galna fest-minnen och kom till den gemensamma slutsatsen att det var lika bra att gå ut och skapa nya minnen då vinet ändå slagit till och skruvat upp party-andan. Hade en hel galet rolig kväll med mycket, mycket dans. Svettades väldigt mycket i min inte så genomtänkta outfit då jag planerat att sitta sitta i en kall nationssal och inte hoppa upp och ner på ett dansgolv. All svett i min blåa tröja var ingen bra kombo så jag torkade svetten med DJ-båsets duk. Classy :-). 
Dancefloor squad<3.