/

Uppsala beerpong open

Uppsala beerpong open ägde rum på Snerikes i lördags och shit vilken rolig dag! Dagen startade med en borttappad börs som visade sig ha legat ute under min cykel hela natten... Jag har så överfulla väskor att allt ramlar ut. Kaos. Jaja. Vidare blev det frukost och fix hos Ebba! 
Ebbas utklädnad var verkligen klockren! 
Jag blev ändå rätt nöjd med sminket igår he-he. 
I kön in stötte vi på dessa filurer! De visade sig att deras lag hade exakt samma speltider som mitt och Ebbas = perfekt upplagt för häng hela dagen! 
Vi var glada trots lång kö och kyla! 
Obligatoriska "om jag tappar bort min garderobs-lapp-bilden". 
"Fota utklädnaden innan vi förstör den med öl-kladd".
Ett av rummen med spelbord. Det vinnande laget vann tydligen ett sådant här bord. Vore episkt att ha! 
Vi hann med en uppvärmningsrunda innan vår första match he-he. 
Taggade innan match! 
Första matchen blev tyvärr förlust med 6-10. Dock dagens enda förlust! 
Efter första matchen blev det lunch - och därefter behövde sminket bättras på! 
Match nummer två vann vi = superglada!
Vinsten firades med bubbel i plastglas. 
Vi vann även vår tredje match vilket verkligen var viktigt he-he. Så nöjda! 
Sofia och Elina tog sig till slutspel! 
Det blev två omgångar hamburgare under dagen, riktigt goda sådana också måste jag säga! 
Finalen hölls vid 20.30 och dessa okända grabbar som är lyckligt ovetande om att de hamnar på min blogg (hehe) vann. 
Vi svidade om och tog oss några byggander bort till V-dala för lite blåsbärsnyp. 
Då vi ändå varit så onyttiga hela dagen tyckte vi att det var lika bra att fortsätta på det spåret. 
Trötta men glada! 
Precis då vi var redo att kasta in handduken och gå hem vid 23.30 hörde Ebbas kille av sig och undrade om vi ville joina dem på deras förfest. De var dem som anordnat hela dagen så de hade bord och muggar att fortsätta spela med. 
Jag och Ebba vann dessa trattar som pris för "bästa utklädnad". Det var kul att de kunde komma till nytta så snabbt ;-). Då gänget drog ut drog vi tjejer hem, cirka 14 timmar från det att dagens festligheter startade... Det var ett under att jag faktiskt mådde bra igår :-).