/

Morgonträning

Imorse var jag på gymmet redan vid 07.30 för att hinna svettas lite innan yoga-passet drog igång en timma senare. Jag brukar aldrig få till några vettiga pass så tidigt på mornarna då blodsockret är lågt liksom blodtrycket och orken. Men idag gick det riktigt bra och jag hade mycket energi att omvandla till svett. Googlade på wod:ar igår och körde två av dem imorse. Riktigt svettigt som sagt och det kändes ordentligt i ben och rumpa. Tips! 

Vad det gäller yogan var det nog den galnaste yoga-klassen jag någonsin deltagit i ha-ha. Instruktören är min favorit och otroligt kunnig inom det han gör och han får alltid kroppen att sträckas och tänjas ordentligt, men idag flippade det. Jag - och alla andra - hamnade i positioner jag trodde var omänskliga. Vi skulle exempelvis slänga upp benet på axeln "like a backpack" och sedan sträcka ut benet där bakom? Det var svårt att hålla sig för skratt även om koncentrationen var hög. Jaja. Benen har fått sig en ordentlig stretch vilket var nödvändigt efter alla dessa boxjumps. 


#1 / / Lena:

Vilken rolig yoga det lät som!! :D