/

En tisdagmorgon

Godmorgon tisdag! Här ligger jag redo för en ny dag efter att ha varit vaken lite över en timma, hunnit med att både plugga och diska. Mina dagar ser ut så numera, vakna strax efter 06 efter att ha somnat fem-sex timmar tidigare. Det finns så mycket jag vill hinna göra att sömnen prioriteras bort. Vi ser väl hur länge jag orkar hålla på som jag gör ;-). 

Annars då? Det var ett tag sedan jag skrev något här. Sedan dess har jag hunnit vara på Stocken med två kära klasskompisar, tvättat cirka alla kläder jag äger 08 dagen efter (sömn är som sagt inget jag har tid med), lärt mig massor under inlärningsträffar, varit ute och ätit middag, ätit godis framför filmer, tränat, strosat på stan i solen, haft tjejmiddag, varit på en riktigt kul förfest följt av läkarsläpp, besökt Gamla Uppsala och "kullarna", pluggat lite till, tränat lite till och umgåtts lite till. Livet är bra fint! 
Glada under torsdagsfest! 
Då man cyklar oavsett väder får man klä sig därefter. 
En väldigt bra söndag förra veckan då denna plats besöktes. Det är vikingagravar i Gamla Uppsala, otroligt farscinerande!

Varje-morgon-synen(inte alltid sol men oftast). Både Uppsala och hösten är så vacker! 

Försöker desperat få allt att fastna då vi idag lämnar cellen och går över på vävnader. Rita är verkligen ett effektivit sätt att lära sig saker på! 

Igår var det 70-20-intervaller som stod på schemat och trots att min kropp verkar ha full förståelse för livets alla lockelser som fest, lite sömn och god mat måste jag erkänna att jag är nog inte i mitt livs form. Svettades typ för hela kommande veckan.