/

Många drömmer om ett evigt liv fast än att de inte vet vad de ska ta sig till en regnig måndageftermiddag

Det är måndag och i god rutin blev det ett Body Balance-pass följt av mage som lunchträning. Har verkligen fastnat för Body Balance, som yoga fast med lite mer styrkeinslag. Behöver verkligen rörligheten i det passet då jag börjat slarva med stretchingen.

Annars då? Jag behöver inte säga att helgen var bra för det är dem alltid. I fredags firade vi Rebecka som fyllde 19, dock hade jag efter dåligt vattenintag huvudvärk så jag tog bilen hem och somnade runt elva. Lördagen spenderades med mormor och Vera innan jag tränade Body Pump och sedan drog iväg på personalfest. En otroligt bra kväll måste jag säga! Helgen avslutades med några timmars jobb innan jag och pappa sedan i vanlig söndagsanda placerade oss i soffan framför en krigarfilm. Livet är bra!