/

Höstlov

Alltså wow. Vilka underbara dagar att minnas som mitt sista höstlov! Och lovet har egentligen inte ens börjat, jag har en bra känsla för den kommande veckan!

I fredags fick staden finbesök av fem snygga tjejer som bilat hit från Skellefteå! Detta firades med en mysig middag ute där vi tog igen vad vi missat sedan senast. Jag fick sedan ha mitt efterlängtade fredagsmys efter mycket tankar fram och tillbaka i veckan vilket fick världen att kännas en aning lugnare igen. Igår blev det sedan utgång för att visa tjejerna vad Övik har att erbjuda nattetid. Jag måste säga att Övik gjorde mig stolt då jag hade himla roligt, än om den där Hotshoten följt av Redbull-vodka var ett bra onödigt beslut he-he. Hur som helst har helgen varit suverän enligt mig och jag är otroligt lycklig över att kunna gå 116 meter upp och besöka min gamla bästis utan att känna stress över att jag borde sova i tid. För imorgon ska jag sova ut! Jag älskar den gamla gubben (eller gumman) som kom på det vinnande konceptet lov, high five!