/ emelie forsberg /

JUST LIKE LALALA

Morning bicthes, eller nått sånt..
NU ÄR DET LOV OCH JAG ÄR GLAD. Det där var typ allt jag hade att säga, eller igår så hade jag, Olsson och Alle en jättemys middag här @ my place, vuxenpoäng för oss! Jag gjorde thaiwook (med hjälp av Olsson som pizzakryddade hela skiten haha..) och efter vår mysiga middag så åkte vi in till UH där det var mycket mysigt folk, Eve kom och joinade oss också. Det blev en hel del skratt och så en promenad genom stan, tjalalala. Efter att William spelat klart så tog vi en taxi hem till mig, jag hade 179 kronor löst, och vad tror ni resan går på om inte exakt 179? Ibland har man flyt alltså.. Vi skrattade vidare här hemma hos mig ett tag, sedan Olsson och Alle drog till fridhems och efter ett tag kom Jossan hit också. William och Jossan sov här och nu så ska jag in till la ciudad och köpa något snyggt tills ikväll då det vaknas festligheter. Ha det bra!♥

image description