/ emelie forsberg /

TA MIN HAND SÅ GÖR VI ALLT SOM DE LÅTER BLI

Oh lala vilken härlig dag det har varit idag alltså. Vi har 1. gjort bort omprovet på musiken, tror tyvärr att det blir ett omprov till för min del. Vem fan kan skilja på sextiotals soul och r'n'b? Inte jag iallafall. Nr 2. fått tillbaka en del prov där jag är supernöjd med resultaten. Nr 3. gjort bort konditionstestet där jag slog last year med fem sekunder!!!! Dessutom så skiner solen nu och det ska den göra resten av året har jag bestämt. Nr 3. vi fick kakor på matten, det gjorde min dag. Nr 4. Amanda har förgyllt min vardag med sina roliga kommentarer hah.. Nr 5. så är det slappdag imorgon och jag är sjukt taggad på håltimme i hamnen. Nu ska jag plugga lite (bara kämpa på in i det sista..) och sedan dra och leka med Olsson och Linda. Ha det azzzzum!!
Kan ju lägga till att jag saknar dig Bruden Boström. Vi ses i sommar, right? Bilderna är från 09.

#1 / / Linnéa Boström:

Jag saknar dig med tjejen! Självklart ses vi