/

POSITIVT LIV

Jag har verkligen känt mig så himla positiv denna vecka. Våren verkar vara här för att stanna, jobbet är roligt, livet är roligt och jag har mycket att se fram emot. Jag har känt mig energisk och levnadsglad! Ikväll åt jag middag med min kära Linn som jag inte träffat på alldeles för länge vilket verkligen gav energi. Som jag skrev sist: jag är verkligen väsignad med fina vänner<3. 
(null)
"Jag känner mig energisk" hehe well. Jag har somnat innan 22 i flera dagar nu vilket kanske är anledningen till det he-he. I måndags somnade jag strax efter 20 och sov till 06:30 då jag vaknade och undrade vilket år det var, typ. Otroligt skönt dock. 
(null)
I tisdags bjöd Uppsala på sol och jag stötte på blommor! Det ni! 
(null)
Vi satte oss ute på lunch och jissies. Det är som om alla mörka månader är glömda. Sverige och vintern, ni är förlåtna! 
(null)
Det är nästan värt alla mörka och kalla månader bara för att man njuter så oerhört när solen och värmen väl visar sig. Vi satt mot husväggen i timmar och svettades. UNDERBART! 
(null)
Idag hade vi utbildningsdag på jobbet och jag ska erkänna att jag blev lite stressad över att jag förväntas vara en av dem som ska kunna hantera patienter som utsatts för höga doser strålning eller kemikalier. 
(null)
Träningen är rolig och jag har hittat motivationen igen efter en liten svacka förra veckan. Älskar tamigfan att svettas och umgås och bli starkare. Ikväll bokade jag och gänget en resa till Spanien över valborg också. Vi ska träna, äta, sola och må bra. Gud vad jag längtar!