/

En lördagkväll i september

Det är lördagkväll och jag har precis landat i soffan efter ett lite senare träningspass och en omgång av sconesbakande. För något år sedan hade detta varit katastrof, att vara själv en lördagkväll. Jag hade ju kunnat missa något. Idag har jag valt det själv och tackat nej till flera olika hittepå och det känns väldigt skönt. Dels för att jag är totalt utmattad efter veckor och åter veckor av jobb där jag inte varit ledig mer än en dag i rad. Men också av den anledningen att jag känner att jag vuxit som person sedan dess. Att jag nått en punkt i livet där jag är helt tillfreds med mitt egna sällskap en lördagkväll. Det är en skön känsla. 
 
På gymmet blev det en hel del clean and jerk samt frontsquats sedan lite kravlös och rolig träning med muscle ups och handgående. Fokuset i sommar har legat på gymnastik men nu i vinter känner jag att jag vill lyfta tungt. Jag vill bli lite starkare! 
(null)
(null)
(null)