/

Uppsala beerpong Open HT 2018

Den gånga helgens stora händelse var beepong på lördagen. Tänk att det är så roligt. Vi startade dagen med brunch hemma hos mig och fredagskvällen ägnades åt att förbereda. Jag älskar verkligen att arragera event. Kommer ordna sådana coola kalas åt mina barn i framtiden! 
(null)
Jag brukar hålla efter rätt bra när jag donar i köket men i fredags var det kaos med stort K. Och greppträning deluxe att knåda fyra satser sconesdeg. 
(null)
Gänget var på plats vid 10:30 och det var bland annat frisörsalong där vi klippte iordning peruker. 
(null)
Mina fina vänner<3. Killarna hade ordnat med en present till Thimmy som hade fyllt år så det blev lite födelsedagsfirande mitt i allt också. 
(null)
Jag brukar ju alltid spela med Ebba men i år fick vi inte plats utan blev 36:E reserv. Istället frågade Edward om jag ville köra med honom då hans standardpartner var bortrest. Och den tackade jag ju inte nej till he-he. Temat för dagen var "en kulinarisk resa" och vi var utklädda till korv och korvbrödsbagare, som resten av alla spelare ha-ha. Men det var kul! Har fått en helt ny respekt för korvförsäljare. Det är inte roligt att gå runt med en låda på magen en hel dag ska jag tala om! 
(null)
In action! 
(null)
Jag tycker Ludde och David hade bäst utklädnad. Salt bae! 
(null)
Här står vi ett gäng trötta supportrar som hoppas på att Salt bae-killarna ska åka ut snart he-he. Även om det var superroligt att det gick bra för dem var vi rätt less när klockan hade passerat 19. Vi ville hem, slänga oss i Max soffa och lägga upp benen och bara chilla innan det var dags för dans hela kvällen. Tog tyvärr inga bilder efter denna men vi hade otroligt roligt hos Max. En nyfunnen vän från gymmet hängde med och efter en rätt stökig förfest dansade vi på snerkies tills de stängde. Jag var rätt trött i söndags men det var det värt!