/

TRÄNAR VIDARE

Träningsdagarna fortsätter. Imorse hakde jag på en kompis pass där vi körde mycket strikta handstand pushups, clean and jerk, en väldigt rolig wod samt lite accessory work. Ikväll stod gymnastik på schemat med Ebba och Linnea där vi gjorde en massa kullerbyttor samt försökte stå på händer. Vi övade även på press to handstand vilket var ett mål jag jobbade mot förra sommaren. Det har helt glömts bort bland muscle ups och handgående. Men det var roligt att köra igen. Förra sommaren klarade jag inte av att pressa mig upp från golvet och nu idag kunde jag ändå höja upp en hel del och köra några reps. Magen har väl blivit lite starkare sedan förra sommaren. Frågan är ju bara var absen befinner sig he-he... Vet dock jag svaret och det är under alla mina mackor<3. Imorgon ska jag nog testa upphöjningen utan vägg!