/

Veckan som gått

Jisses vad dålig jag är på att skriva här. Men det är så himla mycket hela tiden ha-ha. Hur som helst! Det är fredag och min vecka har bestått av praktik och träning. Dessutom har jag hunnit med två kompiskvällar vilket alltid är så himla mycket värt<3. I måndags åt vi fitnessrullar som Ebba så fint kallar dem efter att ha tränat tillsammams samma gäng. Otroligt härlig kväll! Och igår fikade jag med Carro och smidde planer inför Valborg och kommande sommar som vi ska spendera tillsammans här i Uppsala som färdiga sjuksköterskor. Galet. 

Utöver det måste jag ju nämna en anna viktig grej: imorgon drar Valborgshelgen igång! Årets helg! Vi kommer rivstarta helgen med ett träningspass innan vi ska spela beerpong dagen lång. Sedan kommer Johanna hit från Örebro på eftermiddagen också! Väldigt tråkig att vi inte kunde samla hela gänget i år men att Johanna kommer betyder mycket<3! Hoppas alla mina trogna läsare får en fin helg!