/

Valborg väntar

Fyra av fem veckors praktik är avklarade och det är vaaaalborg! Igår efter att vi slutat praktiken svävade jag som på moln. Pirrig och förväntansfull inför fyra dagar av total ledighet och roligheter. Jag firade såklart med att träna. ett svettigt "feel-good-pass" med Almenäsintervallerna. Spring så snabbt du orkar 1 min och och jogga där emellan 1 min x 10. Sedan avslutade jag med att springa med vristvikterna. Ett bra pass för självförtroendet. Vidare blev det en massa shopping på stan (har typ redan spenderat lönen... Tre dagar in...) och fix och trix hemma innan det var dags att möta Lovisa på stationen<3. Tänk att jag ska få rå om henne tills på måndag! Och som grädden på moset kommer Amanda och Johanna på lördag också<3. En bra helg väntar! Kan som vanligt inte sova längre än till sju så i skrivande stund ligger jag och väntar på att vännerna ska vakna till liv. 
När man har dötid på praktiken... 
Känner mig väldigt stark just nu. Det känns som om kroppen är med mig oavsett vad jag tar mig an. En skön känsla! Vi får väl se hur med mig den är efter Valborgs-helgen ;-). 
Härligt svettig efteråt! Det är så himla skönt att svettas då jag alltid annars fryser. 
Lagade middag till Linnea och Lovisa igår. Mina talanger i köket går väl att diskutera, men mysigt hade vi det iallafall! Perfekt mjukstart inför helgen.