/

Torslunda halloweenfest!

Årets halloweenfest slår nog alla jag varit på. Det var fantastiskt bra uppstyrt med partybussar, marschaller genom skogen fram till själva huset, rökmaskin på dansgolvet och spökrunda mitt i festen. 03.50 var jag hemma efter att ha halvsovit hela bussenresan hem. Har nog inte varit vaken så sent sedan nyår, ha-ha. Idag kan inte ens duschslangen släcka min törst :-). 

Som vanligt var det alldeles för roligt för att jag skulle tänka på att ta bilder. Men två bilder på våra outfits hann vi ta innan några från klassen kom till mig på förfest iallafall. Jag var en busig nunna som både drack alkohol och sedan dumpade min huvudbonad. Den blev alldeles för varm att dansa i. Agnes utklädnad var fantastiskt bra! Blodet ser läskigt äkta ut. Sedan en bild på gänget på festen. Man kan ana hur fint huset var på dörrarna i bakgrunden. Då jag blir stor ska jag bo i ett sekelskiftshus med skogen som granne.