/

Jag tror jag sakta börjar se en kontur

Det är helt sjukt att januari snart har passerat, 1/12 av året. Men som dom säger: tiden går fort då man har roligt. De senaste dagarna har varit toppen och det känns i mitt humör snarare som mars. Saker och ting faller på plats i och med att dagarna blir ljusare.

I helgen skålade vi alkoholhaltigt på att Lovisa fyllt nitton och vi hade supertrevligt hemma hos födelsedagsbarnet! Resten av helgen var rätt lugn med pussar, sovmorgon och träning. Igår tog dessutom måndagen rekord i hur bra en måndag kan bli, vilket säger rätt mycket då jag i allmänhet gillar veckostarten. Dagen fortsatte i samma spår med spinning-intervaller och en massa skratt åt hur jag försökte hålla mig vaken på lektionen (videon finns på instagram). Jag upptäckte också på skoltoaletten att jag liknar något i stil med Agent 007 idag... Aja ibland måste man se cool ut också!