/

BUCKET-LIST

Idag är det måndag och trots att dagen började med frossa och trötthet vände den och blev en riktigt bra dag. Jag gillar faktiskt måndagar, man har en hel veckas äventyr framför sig som bara ligger och väntar.

Annars då? Helgen var riktigt underhållande då jag både testade på det ena och det andra haha. Träningen skrev jag om tidigare, vad jag inte har nämt än mitt lilla hak-plask ner i backen som resulterade i sjukhusbesök och omplåstring för hela veckan framåt. Ja jag är klumpig. Men då jag låg där på britsen och väntade på kirurgen kunde jag inte låta bli att skratta högt åt mig själv. Jag menar, jag tjatar ju hela tiden om hur jag vill hinna med allt på mina 118 år, och livet tar mig verkligen på orden. För detta har jag inte upplevt tidigare! Så då kan jag bocka av det på min bucket-list också ;-)! (Känsliga läsare varnas för bilderna.)

#1 / / Alva:

haha men Emelie din lilla klant! såret ser djupt ut ju, hoppas du slipper något ärr :0