/

Triathlon 2013

I ett års tid har jag väntat och längtat efter den här dagen, jag måste vara dum i huvudet haha! Förra året var triathlon nytt, roligt och inte varmt. I år var det mest bara svettigt och galet varmt! Men ändå, så himla roligt! Triathlon för människor närmare varandra, helt ärligt haha. Människor du kanske inte har så mycket gemensamt med blir plötsligt de som får dig att fortsätta trampa, de som du senare kan skratta och beklaga dig tillsammans med. Hur som helst är jag väldigt nöjd med min insats (utan att skryta), speciellt simningen där jag kom 12a på något mirakulöst vis. Jag hade som mål att cykla på 45 minuter och klarade det på 44.43, snacka om flyt ;-)! Springningen vet jag inte tiden på, men bra var den nog inte så seg i benen som jag var haha. Men jag får veta resultatet imorgon så lär kunna räkna ut det då.