/ emelie forsberg /

NO ONE CAN CONTROL ME

VOLA SISTER!! Nu har jag en egen cover all mix, så jag slipper "sno" din, som jag inte alls gjort.. nejnej. Aja, 275 riksdaler på en liten burk för att slippa se trött ut. Värt? Ja! Tänk hur många timmar jag tjänar in på att bara måla över de mörka ringarna under ögonen istället för att sova bort dem. Så helvärt om du frågar mig. Livet är kort och smink är praktiskt! Ta vara på det kära vänner! Hittade även lite andra bilder på kameran som jag tänkte bjussa på, jag känner att min blogg börjar bestå utav telefonbilder.. So here we go.

Några supersexiga bilder innan club16+ !




Sen så bytte ju jag och systeryster rum last week, nu är jag äntligen på hemmaplan igen med min älskade palmvägg! Måste bara se till att leta fram den lilla TV:n så jag kan fortsätta dansa till MTV varje morgon.
#1 / / a:

alltså haha, vilka vackra bilder du!..

snor några.