/ PICTURES /

HIGH ON LIFE - TURKIET 2011

Veckan har varit en av de bästa i mitt liv - sol, bad, shopping, turkisk dans, trevliga människor och snygga pöjkar. Hörde jag paradis? Jag har inte så mycket mer att skriva, bilderna får tala för sig själva.

Påskglad tjej påväg till thaaa big airport :D

Alltså känslan av att få flyga igen, jag kan inte beskriva det. Fick nästinill nackspärr av att titta ut genom fönstret i fem timmar, alperna, italien, medelhavet.. så vackert!!!


Efter att vi kommit fram så blev det ett snabbt kvällsdopp i poolen innan vi hamnade på en turkistk afton. Det är sjukt hur kul man kan ha då människor verkligen vågar bjuda på sig själva. Som tex. då dessa killar ovan skulle dansa magdans.. haha! Videon på då jag försöker dansa ska vi nog inte tala om..

Morgonen därpå började vi med en strand promenad, måste medge att det var typ "living the dream"-känsla att vakna på det här sättet. Vi traskade bort till resturangen där vi alltid åt lunch i Augusti och dom kände igen oss, så kul! :D



Efter morgonrundan så hänge vi vid poolen, åt den godaste maten i hela mitt liv (jag lovar, det var underbart. Då Emelie äter sallad och citroner frivilligt är det gott) och hade sedan lite "after-beach" innan vi åkte in till The Queen. En resturang där vi var mycket i Augusti också, även där kände dem igen oss och vi fick dansa turkiska danser där med. Eftersom det var ganska kyligt på kvällarna så tände dom eld i dessa tunnor, så himla mysigt! Måste tillägga att det är den bästa resturangen i hela världen med den trevligaste personalen ever!!!!

Jag vet inte vad ni tycker.. men Ida är rätt biff va? ;-)


Sedan så hittade jag Biffen så här en kväll.. bör man vara orolig eller?



Chillade vid poolen ännu mer, fick cola med hjärtan och två rosor utav Veysel, söt kille! :D

Då vi yttligare en gång besökte The Queen så hade dom strött blommor över hela vårt bord, har jag sagt att det är den bästa resutangen ever?





"Sexbomb sexbomb your're my sexbomb. And baby you can turn me on"
Ingen kan dansa till sexbomb som de, spank med skärp, grädde och hela alltet. Haha!


Då vi i onsdags satt och spelade fia inne så kom Veysel och bar in en solstol, han tyckte väl att vi skulle sola innumhus eller något, haha. Bekvämt iallafall, blev superbrun den dagen med..

Tattoo time!!!!

Haha soet bild, men shit vad man kommer sakna hela personalen!

Ida däckade inte bara på baren utan in the club med.. vad ska vi göra med henne? ;-)


Städerskorna var så snälla och städade så fint med svanar, blommor och gud vet allt. Så ja försökte vara lite snäll tillbaka. Vad säger ni, har jag en karriär inom handduksvikning?