/

When life is good

Jag har haft en väldigt bra fredag idag.  (null)
Sov gott efter en sådan här mysig kväll med Julia<3. 
(null)
Var dock ändå rätt trött imorse när jag begav mig mot jobbet vid 05:45. Men man blir alltid pigg av att cykla. Det måste nog vara en av mina (och resterande av alla Uppsala-bors) bästa vanor. Att starta varje dag med en cykeltur. Bra för kropp och sinne! Man känner ju lätt livet i sig medan man cyklar, och idag var inget undantag! 
(null)
Efter en bra dag på jobbet kastades jag in i lite sällskapsspel på gymmet. Detta är varför jag älskar mitt gym! 
(null)
Jag kände mig stark och uthållig idag. Dock ifrågasatte jag efter en rätt tuff wod på 30 minuter varför jag gör detta dag ut och dag in hehe. Hatkärlek! Det var dock ett riktigt roligt pass idag! 
(null)
Sedan har jag spenderat min fredagskväll med dessa två solstrålar<3.