/

En panghelg

Klockan är närmare halv sju och jag tittar i kors av trötthet. Min första schemalagda natt börjar lida mot sitt slut. Den har dock gått oväntat bra och jag har haft några patienter som hållit mig sysselsatt. Natten har dock föregåtts av en intensiv helg och därav tröttheten. Men ack vad trevligt jag haft. Bästa helgen på länge faktiskt.  (null)

(null)
Dessa bilder är inte från helgen men från veckans KUÅ där det var fokus luftvägar. Mycket intressant! 
(null)
Försökte rädda min hud från finnar tidigare i veckan.
(null)
Här började helgen! Spelkväll med vänner i torsdags. Vi körde med andra ord och gud vad kul det är! 
(null)
I fredags efter jobb och träning vankades utgång för att fira att Charlotta fyllt år. Jag hade faktiskt en riktigt rolig kväll, det var ett tag sedan! 
(null)
Efter den roliga kvällen var jag rätt sliten he-he. Men det var bara ta sig i kragen och trampa ner mot stan för att möta upp detta härliga gäng. Oskar kom till Uppsala från Stockholm och vi hade en heldag med fika, sightseeing, mat, klättring, mer mat och spel och mer fika. Fantastisk lördag med fantastiska personer<3. 
(null)
Det var så himla kul att klättra! 
(null)
Bilden säger väl det mesta. 
(null)
Igår var det farsdag men då ingen av oss har våra älskade pappor här fick vi fira med varandra istället. Det gjorde vi med bravur med afternoon Tea på stationen. Det var himmelskt gott och paltkomat efteråt var inte att leka med. 
(null)
Under någon lugn timma inatt har jag övat lite kardiologi. Den lilla svarta boken jag köpt är klockren! Där skriver jag upp allt som inte ryms i skallen eller som inte riktigt fastnat ännu.