/

Mobilbilder från veckan

Det är söndag och vår tredje sommarvecka har passerat. Livet fortsätter vara enkelt och kravlöst och jag försöker njuta av varje sekund. Middagar med vänner, frukostdejter, kolla hockeymatcher där Sverige tar vinst efter vinst i VM, sola på balkongen, träna ute i solen, ta kvällsrudor runt gamla Uppsala. Ja, ni hör ju. Det finns inte mycket att klaga på just nu. 

Från onsdagens kvällsrunda. Det är så fantastiskt fint i gamla Uppsala. Jag får alltid känslan av att man befinner sig i Fylke i Sagan om Ringen med högarna och de låga staketen ha-ha. Mitt unga jags dröm! 
En bok jag börjat läsa. Har dock inte kommit särskillt långt eftersom jag somnar så fort jag sätter mig ner och slappnar av. Det är väl nu jag tar igen hela vårens sömnbrist ha-ha. 
I torsdags körde vi maj-månads atletserie. Det var galet mycket tunga pressar och burpees men riktigt roligt. Denna maffiga hantel slapp vi dock pressa tack och lov! 
Såhär glada var vi efteråt! 
Sedan i fredags var det ju dags för vår examenssittning. Jag ska göra ett eget inlägg om det så snart alla bilder fotografen tog har kommit upp. 
Efter sittningen mötte vi upp Lala och gick vidare till värmlands för dans. Jag vet inte om jag har lyckats bli såhär brun eller om biden bara är generös. Det ser ju ut som om det skulle kunna vara augusti om man går på brännan! 
Vi fick presentkort på Dr. Falafel under sittingen vilket vi givetvis utnyttjade ha-ha. 
I lördags mötte jag upp dessa två filurer för att åka till Vanheim och kika på Team Clash där deras pojkvänner tävlade. Väldigt trevligt!
Och Ludde och Fred kammade hem hela tävlingen! Så himla starka! 
Efter tävlingen kom dessa tjejer förbi för middag på balkongen! 
Och så spelade vi lite Mölkky följt av fika och en massa skratt. Har skrattat så himla mycket i helgen tack vare alla fina vänner<3. 
Imorse åkte jag iväg till gymmet för att få lite morgonsol och köra mitt fjärde pass på den nya proggen jag följer. Det är annorlunda träning mot för vad jag är van vid. Mycket styrka och mycket specifika övningar. På bilden är det tempo-squats. Väldigt mycket tyngre än vanliga böj. Man kan ana det på mitt ansiktsuttryck ha-ha. Jag får se hur lång tid det tar innan jag saknar ordentlig crossfit, men tänker ge detta några veckor för att se om jag blir lite starkare. 
Efter träningen åkte jag till Julia för att sola (läs: sova i solen) och umgås. Vi cyklade sedan till stan för att köpa glass och mötte spontant Linn och Jenny. En bra söndag!