/

Walking on sunshine

Jag tror det var längesedan jag var så lycklig som när jag kom innanför dörren idag, klockan 18:25 och tolv och en halv timma sedan jag lämnade lägenheten imorse. Jag var lycklig dels för att det är relativt städat (vilket inte hört till vanligheterna de senaste veckorna he-he) men framförallt för att när jag kom innanför dörren visste jag att jag inte skulle behöva lämna lägenheten för än imorgon. Jag har en hel kväll hemma för mig själv, helt ensam. Så. Jäkla. Skönt. Det har inte hänt sedan i slutet på maj. Och nu är det juli. Kan ni förstå? Jag har inte haft ensamtid på evigheter. Och hur sällskapssjuk jag än är så behöver jag faktiskt också det ibland. 

Ikväll ska jag pyssla på hemma, äta acaibowl till middag bara för att jag är vuxen och bestämmer själv. Jag ska titta på Livet enligt Rosa och jag ska somna innan klockan 22. Åh. Jag ler då jag skriver detta. Ibland krävs det inte mycket. Imorgon är jag dessutom ledig och har en massa roligt inplanerat. Livet är rusktigt härligt ändå. 

Jag har spelat brännboll med jobbet. Självklart vann vi på HIA mot Kardiologen. Viktig vinst! 
Jag har varit på mitt första avdelningsmöte och känt mig som en viktig del i en viktig verksamhet. Vuxenpoäng. 
Jag har firat midssommar med ett otroligt härligt gäng! 
Det var riktigt idylliskt! 
Svensk sommar då den är som bäst! 
Sena kvällar ute med rosé och mycket skratt. Vad mer begär man? 
Sedan var det tillbaka till verkligheten efter en ledig långhelg. 
Det gör dock inte så mycket att jobba sent och börja tidigt då man kan cykla barbent. Älskade älskade sommar må du aldrig ta slut. 
Som vanligt har jag tränat en hel del. Och svettats en ännu större del. 
Jag har hängt med en massa vänner, bland annat Ebba. Eller kanske mest med Ebba ha-ha. 
Jag har desperat försökt behålla brännan jag lyckades få under maj. Att träna utomhus är ett rätt effektivt sätt att göra det på. 
Sedan har jag försökt dölja påsarna under ögonen med lite smink och piffiga kläder. 
Och nästan låssats att jag tagit studenten igen. Man kunde tro det på min outfit iallafall. 
Jag har firat Carro som fyllt 25! Grattis igen älskade vän<3! 
Det firades med drinkar! 
Följt av utgång. Här påväg in mot stan. Det var en magiskt vacker kväll i fredags.