/

Söndagsuppdateringen

Att det redan gått en vecka sedan sist jag skrev. Tiden flyger förbi. Dock har jag hunnit med en del grejer sedan sist så livet passerar ju inte obemärkt förbi iallafall. Det har varit en del morgonträningspass med Ebba vilket är superkul. Har verkligen fått upp ögonen för morgonträning. Dels för att gymmet i princip är tomt men också för att det är så fantastiskt skönt att kunna lämna skolan och åka HEM. Att vara hemma vid 17 och inte 19. Det blir en enorm skillnad på vad man hinner med under kvällen sedan. 

Annars har jag hunnit med en kvällslöptur med Julia följt av middag. Jag har hunnit plugga och examineras på ett av våra två PBL i komplexa vårdsituationer. Jag har hunnit bli less på acaibowls efter att ha ätit det till frukost och kvällsfika varje dag i typ en vecka. Det kanske var lika bra, det var en dyr vana ha-ha. 1600kr/kilo för acaipulver. Nu är jag tillbaka på mina lite billigare bananpannkakor. Jag har hunnit gå ut med Carro och hennes kompisar och varit busig. Jag har hunnit åka långfärdsskidorskor för första gången och druckit varm choklad i solen i januari medan det kändes som mars. Jag har hunnit ha Wii-kväll med Julia och Jesper och jag har hunnit med en sväng till Ikea. En bra vecka! Tyvärr blir det bara tre bilder - alla på mig (självgod much?). Det blir så då jag har så lite utrymme på telefonen att jag knappt kan ta emot ett mail ens. Jaja. Har övat lite akrobatik i veckan. Allt för en snygg bild på instagram ;-)Se så härligt!! Det var fantastiskt väder igår så då Jespers föräldrar frågade om vi ville följa med och åka långsfärdsskidskor rådde det inga tvivel om vad vi svarade. Att få vara ute i solen i flera timmar och bara röra på sig och njuta var precis vad jag behövde en ledig helg som denna. Jag fick verkligen mersmak för aktivteten!