/

Söndagspepp

Det är söndag och i min värld är söndagspeppen total. Jag känner mig förväntansfull inför livet och det ska jag säga er att det var inte igår den känslan infann sig. Det är skönt att ha tillbaka känslan i kroppen, att känna mig som mig själv igen. Jag behövde nog dessa två veckor av total ledighet för att vila ikapp de senaste månaderna. Jag känner mig laddad inför hösten, att flytta och komma in i jobbet ordentligt på rätt avdelning nu då vi flyttat ner igen efter ihopslagningen med kardiologen. Dessutom ska jag börja plugga igen (på halvfart då jag ska jobba samtidigt) vilket jag ser fram emot väldigt mycket. Det är givande att lära sig nya saker. 
 
En bidragande faktor till min söndagsglädje är tjejen på bilden nedan. En av mina absoluta bästa vänner som spontant kom och besökte mig i helgen. Det är få människor jag skrattar så mycket med som med Lovisa. Är så himla glad att hon flyttat till Stockholm och därmed bara är en fyrtio minuters tågresa bort!
(null)