/

Uppsala beerpong Open VT 2018

Igår gick Uppsala Beerpong Open VT 18 av stapeln. För fjärde terminen i rad stod vi redo. Det är verkligen en av vårterminens roligaste dagar. För andra gången i rad anammade vi vår nya tradition med en team-workout innan. Det blir en lång och hård dag att ses vid 08 för träning och sedan ta första klunken cirka 11:30 ha-ha. Men man är ju ung och pigg ;-). Jag tänker att jag tar er igenom dagen med bilder: 

Efter träning och sedan lite stress-dusch och fix tog vi med vårt pick och pack för att mer eller mindre flytta in till Fred och William över dagen. Ebba var så somrig och fin! 
Jag ser trött ut redan här ha-ha. Men temat var Proseccolunch och vi valde att tolka temat genom att klä ut oss till studenter. Tycker våra egengjorda plakat verkligen var pricken över i:et ha-ha. 
Innan det var dags att bege sig till Snerkies rev vi av några övningskast. Tyvärr hjälpte de inte så mycket ha-ha... Har dock sjuk träningsvärk i mina biceps idag. Sedan om det beror på x antal ropeclimbs och pullsups eller beerpongen låter vi vara otalt. 
På plats! 
Peppad och glad trots förlust efter förlust. Men det är svårt att vara annat då vi hade så roligt med världens härligaste gäng hela dagen! 
Och världens bästa support! 
Klockren bild ha-ha! 
Hela gänget! 
Vi hade fått lite hintar under dagen om att vi nosade på vinst gällande bästa utklädnad. Och ska jag vara ärlig var vi så pass kaxiga att vi tog denna bild innan de presenterat vinnarna ha-ha. Oups. 
Men vinsten blev vår! Väldigt roligt att det var andra gången vi vann bästa utklädnad i samma event. Att vi förlorade tre av tre matcher kändes inte lika tungt efter detta ha-ha. Är det något vi kan är det fasen tolka teman och gå all in på utklädnader!
Det var ett väldigt generöst pris också. Presentkort på Liveit. Jag och Ebba har tänkt att göra något riktigt coolt och roligt som vi annars kanske inte skulle ha gjort. 
Haha någon var lite trött då bilden togs. Här har vi precis inhandlat lite mat på lutis för att tillföra kroppen lite mer energi inför kvällen. En efterfest som övergick till förfest. Tyvärr tog jag inte några fler bilder under kvällen, hade helt enkelt för roligt. En stor kram till alla inblandade för ännu en fantastiskt rolig beerpong-turnering tillsammans! Ibland känner jag mig så gammal med en massa måsten och krav, men det är dagar som dessa som får mig att känna mig som den unga student jag faktiskt är. I knappa två månader till.