/

Beerpong coming up

Fredagkväll och jag borde verkligen sova med tanke på att jag ska befinna mig på gymmet 08 imorgon och sedan spela beerpong hela dagen lång. Men jag kände att jag måste kika in här och uppdatera lite. Om inte för mina kära föräldrars skull så för min egen skull, så att jag om ett år kan gå tillbaka och kika på hur livet var just denna period. Och hur är livet då? Stressigt. Stressigt som fan ha-ha. Det är svårt att få ihop praktik fyra dagar i veckan med plugg, jobb, träning, socialt, markservice i lägenheten och ja. Allt där emellan. Usch vågar inte ens tänka på hur det blir då jag får barn också ha-ha. Meen det är lite extra mycket just nu eftersom sluttentan och det praktiska slutprovet närmar sig med stormsteg. (Rimligt att ägna en hel dag åt att spela beerpong då. Det gäller att ha sina prioriteringar klart för sig ;-)). Men som en sådan snäll kille sa på praktiken: ”om jag blir nervös inför något, då tänker jag bara: tänk hur många idioter som gjort detta innan mig”. Det får fasen vara veckans citat! 


Bilden nedan beskriver väl mitt sinnestillstånd rätt bra. Somnar så fort jag får chansen.