/

Ovärdelig långhelg

Vilken fantastisk långhelg det varit. I torsdags efter att ha träffat Ö-viksmänninskor på stan helt spontant bestämde vi oss för att testa Uppsalas uteliv. Ett besök på gymmet, vidare på Systembolaget och sedan var vi redo. Vi besökte Stockholms nation och hade riktigt roligt! Väldigt kul att lära känna tjejerna lite bättre också.

Fredagen innebar välkomstdag i gamla universitetsbyggnaden vilket också var över förväntan. Som pricken över i:ET bjöds det på gratiskonsert med Norlie och KKV också. Därefter hann jag och Sofia med något som skulle ha liknat träning innan jag skyndade mig hem och förberedde för Anders ankomst. Vi har haft otroligt mysiga dygn. Jag är så tacksam över att ha honom i mitt liv! 
Rebell utanför gymmet ;-). 
Vi undrar fortfarande vad som var så kul... He-he. 
Min älskling! Jag fick till väldigt god mat om jag får säga det själv. Pasta med pesto (självklart), pinjenötter och kyckling. Till det vitlöksbröd och efterätt i form av digestivekladdkaka. Mums. 
Igårkväll åt vi på Åkanten, en otroligt mysig restaurang vid ån. Maten var magisk precis som läget. En massa ankor simmade förbi, kvällssolen blänkte i vattnet och musik spelades i bakgrunden. Väldigt romantiskt :-). Efter det vaknades det bio, klassisk date-night.