/ emelie forsberg /

FRIENDSHIP NEVER ENDS

Buenos dias! Tänkte fortsätta med att leka flitig bloggare, go Emelie! Dagen till ära fikade jag och bästaste Elin på blåbär vilket börjar bli en dyr men otroligt trevlig vana! Jag fick dessutom två bitar för en idag, ska jag tolka det som en bonus för stamgäster..? Hö-hö. Och ekonomisk som jag är köpte jag två billiga plagg och sparade därmed pengar, eftersom att det är billigare att köpa två billiga plagg än två dyra. Right? (Gör ett tappert försök att övertala mig själv..)
Sedan ikväll så har Emelie varit här och vi har precis som i gamla tider suttit och pratat non stop i timmar. Det ligger nog något i det där med att heta Emelie, för munnarna går som durasellkaniner.. Jag har saknat dig tjejen!

Imorgon är det fredag och helg och jag känner mig så himla lycklig haha. Fördelen med att vara helgdyrkande är att lyckan kommer varje vecka, lika pålitligt som att snön smälter på våren. Det var allt för mig, på återseende!

#1 / / nile rednalron ;;:

finaste vännen!