/

Utmattad

(null)
Jisses vilka dagar jag har haft. Eller veckor. Sedan jag började jobba igen efter semestern har det varit fyra/fem dagar i rad med endast en dags ledighet och sedan på igen. Det är krävande, speciellt då man jobbar inom vården. Man hinner inte återhämta sig på en dag. Speciellt inte då man är mitt uppe i en flytt och har tusen saker på agendan som måste avverkas under de lediga timmarna. Men nu börjar saker och ting falla på plats. Ovan ser ni morgonljuset i mitt vardagsrum. Helt fantastiskt. Och på tal om fantastisk - mina föräldrar. De var här i Uppsala i helgen för att hjälpa mig och jag finner inga ord för hur tacksam jag är. Allt ovan och mycket, mycket mer hann vi med under lördagen. I helgen ska jag försöka få upp tv och lite tavlor osv. Kanske köpa lite krukor och blommor också. Kommer vilja vara hemma och mysa hela hösten!