/

HEJ LIVET, JAG ÄR TILLBAKA!

Det är tisdag och ännu en vecka har startat. Jag har känt mig peppad denna vecka och det har jag en lugn helg att tacka för. Jag känner mig optimistik igen efter att ha fått en paus från jobbet och måsten och sovit ordentligt. Och jag har energi att ta tag i saker och ting. Trots enda lediga helgen på länge gjorde jag inte ett skit (eller hade många mysiga stunder med vänner men gjorde inget häpnansväckande). Jag hade lite ångest över att jag inte var lite mer "fånga dagen och lev livet" när jag ändå var ledig men jag behövde verkligen ladda batterierna. Dessutom blev jag lite småkrasslig så skippade träningen FEM DAGAR I RAD. Jisses. Hade typ glömt bort hur det kändes att svettas igår. Men jag tror uppehållet var bra för nu är min träningsmotivation högre än på länge. Bilden nedan är från igår då jag gjorde den delen av passet som kallas "bitch work" (vilket den kallas av en anledning, idag var det 500m rodd x10 med en minut vila emellan intervallerna. Riktigt slavgöra). Igår var det 1200m löpning x5. Inte det roligaste men det var en fantastisk septembereftermiddag och jag njöt av att springa utomhus i solen, varv på varv runt gymmets kvarter. Sedan kom Elina över för att kika på lägenheten, äta pannkakor och snacka ikapp om livet. En måndag i världsklass! Jag känner precis som rubriken lyder: hej livet, jag är tillbaka! 
(null)