/

Stocktoberfest

I lördags var det dags för stocktoberfest vilket kommit att bli en riktig höstmarkör. Till skillnad från andra år hade jag dock inte alls särskillt roligt. Jag tror jag börjar bli klar med detta ha-ha. Eller så är det bara en fas. Men det är roligt att klä ut sig och alltid härligt att hänga med mina älskade vänner<3. 
(null)
Man känner sig ju rätt söt i klänningen! 
 
(null)
I vanlig ordning hade jag ordnat med brunch för tjejerna innan. Älskar att fixa och ordna events. Notera glasen med resorb. Det gäller att jobba förebyggande. Resorben i kombination med att jag och Carro somnade 19:30 gjorde att jag var upp och städade vid 04 på söndagsmorgongen. Pigg och redo att ta mig an en ny dag ha-ha. 
 
(null)
Var väldigt nöjd med min frisyr! 
 
(null)
Lyxen att få ha på sig nagellack! Det är definitionen av ledighet. 
 
(null)
Försökte få till en bra bild vid brunch-bordet men detta var det närmsta jag lyckades komma. Jag har aldrig snygg-dagar när det gäller. Tyvärr. De kommer alltid när man ska jobba typ fredagkväll ha-ha. 
 
(null)
Mina snygga vänner! 
 
(null)
Sista bilden som togs under lördagen, i kön in. Nästa år skippar jag nog detta event. Det är dags att gå vidare i livet. Det har varit fyra roliga år men studietiden är nu förbi.