/

Lördagkväll

Det är lördagkväll och har precis krupit ner i sängen efter att ha kramat tjejerna godnatt. Vi har ägnat kvällen åt en lite väl cheesy film och chokladbollar i god myskvällanda. Jag har haft en så himla bra vecka med kompishäng varje kväll. Det ger så himla mycket energi<3. Nästa vecka ser ut att bli likadan och jag njuter av att det är så få kvällspass på schemat denna period, livet blir så mycket mer innehållsrikt då man kan leva som en vanlig människa med vanliga rutiner. Dock ska jag erkänna att jag faktiskt njuter av en och annan sovmorgon när det är kvällspass. Värderar sovmornar på ett helt annat sätt nu än förut. De har nästan blivit heligt att få gå och lägga sig utan att ställa väckaren.  (null)
I onsdags då jag var ledig testade jag ett nytt sätt att göra laxen på. Det blev väldigt gott!
(null)
"Minst en tjejkväll i veckan" har hållt i sig i tre veckor nu och vi fortsätter!
(null)
Älskade Carro! 
(null)
I fredags köpte vi chark och rödvin och hade supertrevligt innan det vankades dans på Värmlands. Dock var det inte alls roligt så jag och Sofia kastade in handduken vid 23:30. Trots det hade jag en hemsk huvudvärk idag ha-ha. Det måste varit rödvinet. Usch! 
(null)
(null)
Huvudvärken försvann dock fort när jag kom ut i skogen. Så himla härligt!
(null)
Två väldigt viktiga personer i mitt liv!l