/

TILLBAKA TILL MITT ANDRA HEM

Och så var vi tillbaka på vägarna igen. Denna gång på en buss då tågbiljetterna var helt slutsålda. Det har varit en fantastisk mysig helg hemma i Övik och den gick alldeles för fort. Tur att det är jul snart så att jag får spendera lite mer tid hemma med familjen. För det är precis det jag gjort hela helgen, bara en massa familjemys från fredagkväll till söndag morgon. Jag känner mig laddad med energi och inspirerad att återgå till vardagen.  (null)
Lilla Ellen är inte så liten längre utan fyllde tretton i veckan. Herregud vad tiden går fort. 
(null)
Efter fem dagar av hård träning och en lång bussresa vaknade jag upp otroligt stel och öm på lördagsmorgon. Mamma var snäll och masserade mig<3.
(null)
Jag var hos frisören i måndags och lade ner en orimlig summa på att få håret färgat och klippt. Blev väldigt nöjd med frisyren men inte färgen. Ska tillbaka på onsdag och fixa till det. 
(null)
Det är så konstigt att mamma och pappa numera har ett trapphus. Men älskar deras lägenhet! 
(null)
Anledningen till att vi dressat upp oss var att mormor fyllde åttio år. Hon ser dock inte ut att vara en dag över sjuttio. Min mormor är ett levande praktexempel på vad en god livsstil gör med kroppen. Hon äter inga mediciner och är aktiv med både vattengympa, gympa på Friskis och Svettis, boule samt cykling. Helt fantastiskt. Under dagen var vi hemma hos min älskade farmor också och firade att hon fyllt tjugofem, tog dock inga bilder där. Men är så glad och tacksam att de båda är i livet och välmående<3.
(null)
Igårkväll var vi hemma hela familjen samlade och bara pratade hela kvällen över gott vin. En otroligt mysig kväll jag länge kommer minnas med värme<3.