/

PB

Jag brukar alltid prestera rätt bra på "bakisdagar" och min teori är att kroppen är bedövad och inte känner smärta. Idag var inget undantag. Vi firade Max igår och därav var jag lite bakis idag. Det är dock inget jämfört med tröttheten jag kände igår efter mina två nätter. Dock gick jag hem tidigt igår så har inte alls mått dåligt idag. Hur som: dagens schema bestod bland annat av att under femton minuter bygga upp till en tung push jerk. Jag kände direkt att idag skulle jag ta personbästa och sagt och gjort. 57,5kg och det var såå nära på 60. Nästa gång sitter den. Som alltid, lite för världen men mycket för mig. Förra hösten var jag överlycklig för 45kg. Det går framåt! 
(null)

(null)
Nu är jag inte alls ödmjuk, men blir lika förvånad varje gång jag ser mina armar såhär på bild he-he. De har alltid varit så himla tunna och är ju fortfarande det, men konturer börjar synas och det är så coolt! All thanks to mackor ;-). 
#1 / / Anonym:

Jäklar vad snygga tights! Vart har du köpt de? 😏