/

HEMMA OCH SJUK

Det är onsdag mitt i veckan och jag ligger i morgonrock hemma i soffan sjuk. Idag var första dagen någonsin som jag sjukanmälde mig och det tog emot ska jag säga. Behövde konsultera med mamma inte bara en utan flera gånger. Men efter att ha blivit påmind om förra höstens lunginflammation och sviterna av denne kändes det som ett bra beslut att stanna hemma och försöka kurera mig. Jag blev väldigt stressad inför tanken på att bara vara inne i lägeneheten en hel dag men klockan är ju redan ett, så snart får jag gå och lägga mig igen he-he. Nej, men det faktum att jag inte orkar göra mer än att ligga i soffan och titta på dokumentärer och lyssna på poddar pekar väl på att kroppen inte mår bra. Sov dessutom 12h inatt. Skyller allt på nattjobbet. Förra veckan mer än halverades mitt matintag och sömnen reducerades med säkert en tredjedel trots att jag tränade och levde på som vanligt. Jag får väl skylla mig själv. Befarar de kommande nätterna nästa vecka. Måste göra upp ett mat-och-sov-schema då förra veckans upplägg uppenbarligen inte fungerade he-he. 
 
Jaja, till något annat. Jag har fått upp en ny spegel på väggen här hemma och känner mig väldigt nöjd. Och youtubes sprakande eld går varm under kvällarna he-he. Mysfaktor deluxe. 
(null)