/

Fredag i sinnet!

Det är freeeedag och jag sitter i lunchrummet på jobbet. Skulle egentligen vara ledig idag men jobbet ringde igår och frågade om jag ville ta ett extrapass som undersköterska idag. Jag kände mig väldigt ärad att de frågade mig om det. Brukar försöka hinna göra så mycket undersköterskeuppgifter som jag bara hinner då jag jobbar eftersom jag tycker det är så himla mysigt och trevligt med omvårdnad. Att pyssla med patienterna och hinna gör allt det där lilla extra, smörja in ryggar och fötter och puffa till kuddar och liknande. Det kändes därför givet att hoppa in extra. Man kommer närmare patienterna som undersköterska tycker jag, sedan gillar jag att serva folk hehe. Så hittills har jag haft en väldigt bra dag! Att cosmic ligger nere är en annan femma ha-ha. Helgen är fullspäckad med roliga planer också trots att jag inte hade möjlighet att följa med bästisarna till Skåne. Riktig fredagafeeling idag. 

Såhär såg mitt dygn ut måndagkväll-tisdagkväll. Roligt liv ;-). 
(null)