/

Vårbalsbrunchen 2018

Igår efter att ha jobbat mitt sista nattpass på akuten som uska och sovit i ungefär två timmar vankades vårbalsbrunchen. Jag har velat gå alla mina tre år i Uppsala och i år då jag äntligen var ledig och inte har någon tenta att plugga till kände jag att inte ens nattpasset fick stoppa mig. Så vid halv elva kom Sofia och Ronja förbi för att tillsammans göra oss fina och dricka bubbel. Och jisses vad vi glittrade och höll på. Tror allt jag äger är glittrigt nu. Men det var fantastiskt roligt att få spexa till sig och dagsfester är alltid dagsfester. En helt annan nivå jämfört med att gå ut kvällstid. Peppen är total och det är något speciellt med den förbjudna känslan av att vara full medan solen fortfarande skiner. Vi hade en väldigt bra söndag och timmarna förflöt alldeles för snabbt. Tack för en rolig sista utgång för denna termin stocken! 

Alltså SOM jag kämpade med dessa pärlor ha-ha. Och tur att det finns concealer säger jag bara :-). 
Så fina vänner<3. 
Är så nöjd över denna bild pga min arm ser biffig ut ha-ha. 
Klockrent att våra vänner hade med sig såpbubblor! 
Ha-ha denna bild talar väl om nivån på oss under dagen...
Otroligt härlig bild på Ronja! 
Så kul att få träffa Max också efter att han varit på utbyte i ett halvår! 
Glada människor!
Tycker synd om alla männsikor som inte pluggar i Uppsala och missar event som dessa. Det är episkt!