/

Team Övik ger färdighet

Oj nu var det länge sedan. Har tänkt skriva här flera gånger men det har alltid varit något annat som dykt upp. Har faktiskt haft rätt mycket för mig på slutet. Väldigt mycket roligt dock. Middagar ute med vänner, ett stockenbesök, praktik, en massa rolig träning, jobb, frukostdejt, plugg och ja. Livet där emellan som handling, städ, tvätt osv. Sedan är det väl av vikt att säga att mina dagar typ slutar vid 20:30 då jag däckar av utmattning ha-ha. Därmed missar jag ju några av dygnets timmar. 

Denna vecka ser riktigt lovande ut: ikväll ska vi ses ett gäng tjejer från Övik och dricka vin och snacka skit. Imorgon är det Marsspexet på stocken som gäller med ett gäng vänner. På fredag ska jag och Ebba testa på en ny yogaform och i helgen vankas roliga tjejkvällar. Där emellan har jag praktik under dagarna och på eftermiddagarna ägnar jag mig åt dagarns höjdpunkt: träning. 

Här nedan beskådar ni Team Övik ger färdighet. Igår under atletserien såg vi till att matcha för att kunna ta en lagbild ha-ha. Ebbas biccar skojar man inte bort!