/

Internationella kvinnodagen

Torsdag eftermiddag och jag har tagit "helg." Visst, jag ska plugga imorgon men det känns som ren lyx att få sitta i ett lugnt bibliotek och kunna äta när man vill jämfört med praktik. Dock trivs jag väldigt bra på min nuvarande praktik, men det är alltid energikrävande att prestera framför handledare. För att inte tala om att cykla fram och tillbaka till gymmet efteråt i kyla och snöstorm. Men som sagt, nu är det helg!

 
Idag är det internationella kvinnodagen också och det firade jag genom att tillsammans med ett gäng starka människor köra några wodar med kvinnliga namn. För min del blev det "Grace" vilket innebär 30 clean and jerk på tid samt "Diane" som består av 21-15-9 av marklyft och handstand pushups. Roliga wodar där man får ta ut sig ordentligt under kort tid. Ikväll blir det pannkakor till middag (bästa med att vara vuxen) och sedan soffläge med en värmekudde under ländryggen ha-ha. Får se hur det går med open imorgon efter alla dessa tunga marklyft.