/

Söndermarken jagar mig men jag är inte där

Hej hopp måndag! Jisses vad trött jag varit idag. Dock hade jag en mycket intressat dag med föreläsningar från 08-16. Jag är så otroligt tacksam att jag hittat och valt ett sådant spännande och utvecklande yrke. Men mer om det i ett annat inlägg. I lördags gick jag ett dagpass och därefter hann jag nätt och jämt med en kortare löptur innan jag tampade iväg till Julia för vin och middag på balkongen. 

Jag har sagt det förut men det tåls att sägas igen: det är något speciellt med tidiga mornar. Speciellt under sommarhalvåret. Staden är så lugn och fridfull och allt känns möjligt vid 06 på morgonen. 
Uppsalas snyggaste Julia!
Trots att det var 28 (!!) grader varmt under kvällen satt jag med filt. Det måste ju vara något fel på min temperaturreglering ha-ha. 
Jag och Julia har exakt samma vision på hur en bra utekväll ska fortlöpa: betala inträde, hänga in jackan och sedan dansa till stängning. Det är få saker i livet som är så befriande! 
Såhär ljust var det då vi traskade hemåt vid 03. Med klackarna i handen. Älskade älskade sommar! 
Så himla glad att jag hittat en sådan bra vän i Julia!