/

En bra helg

Det är redan måndag igen. Tiden bara flyger iväg och tacka vet jag mobilkameran, ett väldigt bra sätt att påminna sig om att tiden inte bara passerar utan att dagarna faktiskt består av massor med roliga saker. Förra veckan var en speciell jobbvecka med mycket nya lärdomar och nya intryck. Jag var totalt slut på under fredagseftermiddagen så en powernap följt av att bli bjuden på middag och vin hos Carro var precis vad jag behövde. Den tjejen får mig att må så bra<3. Lala kom förbi en sväng också och kvällen avslutades på Bryggan med dans. Lördagmorgon startade otroligt segt och jag ska erkänna att jag ångrde den där tequlia-shoten vi tog he-he. Men vid tolv hörde Ebba av sig och frågade om vi skulle riva av atletserien. Som den wonderwoman jag tror att jag är svalde jag en Ipren mot huvudvärken, hoppade in i en kall dusch och cyklade sedan iväg. Och som alltid då jag är "bakis" kunde jag ta mig igenom workouten utan större problem. Jag vet inte vad det är men jag känner typ inte smärta dagen efter ha-ha. Kanske ska köra på den taktiken om jag någon gång i livet får för mig att tävla. Resterande tid av helgen har ägnats åt att umgås med massor av vänner på både grillkvällar, fikor på stan och sedan mysmiddag med film hemma hos mig igår med samma gäng som helgen startade med. En väldigt bra helg. Och nu är det bara tre arbetsdagar kvar sedan långhelg igen!