/

Gotland 2018 <3

Wow. Min vecka på Goltand blev sommarens höjdpunkt, och det kan jag säga med halva sommaren kvar. Så roligt hade vi. Bilderna blir av någon anledning i oordning då jag laddar upp dem men så får det vara. 

Det blev en del stökiga kvällar på Williams jobb. 
Glada och svettiga på Kallis! 
Sommarkvällarna var magiska. 
En något oförberedd bild. Men jag tycker kaoset på dansgolvet fångades rätt bra ha-ha.
Denna bild är då tagen av misstag då en kompis skulle filma mig och Ebbas bror då vi skulle dyka i vattnet efter Kallis, men istället blir hon iknuffad med min telefon i handen. Tack och lov att det är en Iphone 8 som tål vatten. Roligt dock att det fångades på bild! 
Lite fräschade tjejer innan vi äntrade festen. 
Gänget en kväll i Almedalen. 
Detta var tydligen Visbys mest fotograferade gata. I can see why. 
Denna bild behöver inga ord. 
Det är väl allmänt känt att jag är en trött individ. Ges utrymme till en powernap tar jag chansen. Bussresan ut till Max och Björn var inget undantag ha-ha. 
Varför bor jag inte på Gotland??
Finaste Ebba och jag! 
Här fick vi åka traktor runt ägorna! 
Gänget på stranden en dag! 
Hur otroligt gulligt är inte Williams hus? 
På Williams bakgård innan Whiteparty. Vi må se avslappnade ut men ni kan inte förstå värmen. Det rann svett på alla tänkbara ställen. 
En kvälls längs med strandpromenaden dit vi köpte med oss middag och njöt av solnedgången. 
Lite tidigare samma kväll. 
Första morgonen besökte vi crossfit visby för ett otroligt roligt pass som Ludde satt ihop. 
Detta måste ha varit en av de finaste stunderna på hela resan. 
Det tog typ längre tid att lösa logistiken än att köra passet ha-ha. 
Fina fina människor! Blir alldeles varm i hjärtat av att kolla på den här bilden<3. 
Under traktorturen. 
Gruppbild! 
Ännu en gruppbild, denna efter passet! Vi köpte alla tröjor som tack för att crossfit Visby tog emot oss. 
Girls grils grils! 
Här hade vi långbordsmiddag ute hos Max och Björn. Jag kan inte med ord beskriva tacksamheten för hur fint de ordnat och styrt upp denna kväll! 
Glada påväg mot Kallis! 
Ännu en fin kväll! 
Här besökte vi ett kalkstensbrott och hoppade från klippor. Det måste ha varit över tjugofem grader i vattnet. Till och med Timmy som aldrig badar badade! 
Ännu en bild innan festen! 
Här spelade vi krocket innan middagen ute hos Max och Björn! 
Flirtar med kameran. 
Här gjorde jag reklam för Isabella Löwengrips deoderant. Det var så orimligt varmt och det rann som sagt svett överallt, men inte från mina armhålor tack vare världens bästa deo ha-ha. 
Rosa är en härlig färg! 
Sista dagen på Kallis spelade de Michael Jackson och släppte iväg alla ballonger upp i himlen. En magisk stund. 
Innan avfärd! Max ser ledsen ut över att helgen började lida mot sitt slut. 
Glada och höga på livet efter en magisk eftermiddag. 
Jag önskar att jag var med på denna bild men jag var nog nere i vattnet och svalkade mig ha-ha. 
En morgon gick vi ner till stranden och pumpade lite på utegymmet. Couple goals! 
Påväg mot gymmet. 
Under förfesten innan white. 
Här köpte vi en present till Cornelia en av deras vänner. VI var mycket stolta över vårt egna ihopplock och hur proffsigt det såg ut. 
Sista kvällen åt vi på Surfers och jisses vad gott. Det trodde jag inte att jag skulle tycka. Det var så gott att jag nu ska testa några veckor med vegetarisk mat. Japp, ni hörde rätt. Jag ska äta vegetariskt! 
Visby måste vara Sveriges charmigaste stad. 
Här satt vi på toppen av Visby och spelade kort i eftermiddagssolen. Att livet ens kan vara så härligt. 
På födelsedagskalas! 
Här har vi vår reseledare som skrivit ut busstiderna på ett papper. Tryggt! 
En natt på väg hem från en utekväll. Solen gick upp och jag kände att det är fint att vara ung. 
Gillar hur man ser svetten mellan mina bröst. Jisses vilken sommar vi fått. Nästan, men bara nästan, för varmt. 
Denna bild får avsluta detta massiva inlägg. Jag kan inte med ord beskriva tacksamheten över att få uppleva denna gemenskap tillsammans med er fantastiska människor. Som jag skrattat, som jag dansat, som jag badat och som vi shottat. Jag kommer aldrig glömma denna vecka och ser redan fram emot fler helger som denna tillsammans med er<3.