/

Tentafestivalen

God förmiddag lördag! Tro det eller ej men jag har faktiskt varit vaken sedan åtta imorse. Trots att jag inte kom i säng för än efter tre. Är oförtjänt pigg med tanke på hur roligt jag hade det igår kväll. Garanterat tack vare det förebyggande intaget av resorb samt proteinbaren jag tryckte i mig där strax efter två hehe. Vi firade tentafestivalen (trots att varken jag eller Ebba skrivit någon tenta hehe) tillsammans med resten av Uppsalas alla ungdomar. Jisses vad mycket folk det var ute igår alltså. Köerna mellan Stocken och Värmlands gick inte att urskilja, det var bara ett hav av människor. Vi gav upp direkt och gick istället till Norrlands, som också var fullt med människor. Det spelades otroligt bra musik så hela kvällen gick åt till att dansa, och det gjorde vi med bravur måste jag säga. Innan dess var vi på födelsedagsfest och såklart spelades det Rage Cage större delen av kvällen. Tycker synd om alla människor som inte upplevt den leken ha-ha. 


Innan partajet genomled jag ett otroligt jobbigt pass som Ebba styrde. Men det gör inget att jag nästan dog, det är bara kul att hon äntligen är hemma igen och att vi kan träna tillsammans! Nu ska jag strax bege mig iväg och jobba, hoppas ni får en fin lördag mina vänner!